Teman SekerjaKu

Saya berkerja di Kedai Motor.. Kerani Biasa-Biasa Jerrr... Hehe... Yang penting, kami semua dah macam keluarga... Selama 3 tahun berkerja di SLM MOTORPORT SDN. BHD., adalah penuh dengan pengalaman...
Time Dinner... Semua staff SLM berkumpul makan kari kepala ikan & beraneka jenis lauk berasaskan kekampungan... sedap..hehe..Yang sebelah kiri ialah Min (Jalan Sekerat Branch), Ms. Beh (Jalan Sekerat Branch), Ieqa (Jalan Sekerat Branch), Mrs. Chin ( isteri Bos), dan sebelah saya ialah Fiza (HQ Branch)...
Birthday Ms. Lim, salah seorang staff yang ada banyak pengalaman di SLM.. Ceria jer muka birthday girl kita ni, sebab banyak betul pizza hut kat depan mata... hehe.. sedap nya.. Ops, lupa nak wish pulak.. Happy Birthday.. Hehe...
 HAPPY BIRTHDAY KAK YUS...
 HAPPY BIRTHDAY FIZA... Di sebelah Fiza ialah Kak Yus.  Fiza adalah anak kepada salah seorang staff SLM juga, namanya Pakcik Salleh.  Dua-dua ni not available ye sebab dah pun kahwin.. hehe
 HAPPY BIRTHDAY TO ME.  Hehehe
 Ini ialah Ieqa, salah seorang staff SLM... Not available ye, sebab dia baru je nikah pada 29 April 2013 baru-baru ni. 


Ini ialah Ms. Lim dan Fiza.  Time ni kami bertiga tengah tunggu anak bos datang buka kedai.  Sempat lagi berposing sementara masih menunggu tu.  Hehe..




Ini pula ialah Xiaw Fang, salah seorang staff SLM yang baru join SLM tahun 2012 (selepas saya melahirkan baby).  Rakan sekerja atau lebih tepat lagi, rakan sebilikku.  Tak sunyi dah la ofis saya lepas Xiaw Fang masuk..  She's so friendly and a little bit of humor.  Senang citer, memang SEKEPALA aa dengan saya.

No comments:

Post a Comment