Tema & Syarat-syarat Pembelian

Tema & Syarat-syarat Pembelian Secara Online Melalui avonmudah.blogspot.com 


1) Untuk pelanggan yang tinggal berdekatan dengan kawasan Sungai Petani, Kedah, barangan tersebut akan diserahkan kepada pelanggan tanpa menggunakan khidmat poslaju.

2) Kepada pelanggan yang tinggal selain daripada kawasan Sungai Petani, Kedah, barangan tersebut akan dihantar melalui khidmat poslaju beserta caj tambahan RM 10.00. Baki akan dipulangkan semula setelah harga caj timbang diketahui. Pulangan wang akan dilakukan melalui pemindahan wang (fund transfer) secara online. Pelanggan yang membeli barangan bernilai RM 50.00 dan ke bawah, tiada diskaun untuk caj harga timbang barangan poslaju yang akan diberikan.

3) Kepada pelanggan yang tinggal selain daripada kawasan Sungai Petani, Kedah, barangan tersebut akan dihantar melalui khidmat poslaju beserta caj tambahan RM 10.00. Baki akan dipulangkan semula setelah harga caj timbang diketahui. Pulangan wang akan dilakukan melalui pemindahan wang (fund transfer) secara online. Pelanggan yang membeli barangan bernilai RM 51.00 hingga ke RM 150.00, akan mendapat potongan sebanyak 25% daripada caj harga timbang barangan poslaju.

4) Kepada pelanggan yang tinggal selain daripada kawasan Sungai Petani, Kedah, barangan tersebut akan dihantar melalui khidmat poslaju beserta caj tambahan RM 10.00. Baki akan dipulangkan semula setelah harga caj timbang diketahui. Pulangan wang akan dilakukan melalui pemindahan wang (fund transfer) secara online. Pelanggan yang membeli barangan bernilai RM 151.00 hingga ke atas, akan mendapat potongan sebanyak 50% daripada caj harga timbang barangan poslaju.

5) Pelanggan dikehendaki membuat pembayaran sebelum 7 hari daripada tarikh tempahan dilakukan. Pelanggan yang tidak membuat pembayaran dalam tempoh tersebut, secara langsung terbatal semua tempahan yang dilakukannya.

6) Bayaran boleh dibuat melalui online banking ke MAYBANK2U ataupun melalui pembayaran TUNAI. HUTANG tidak akan dilayan. 

7) Setiap resit pembayaran hendaklah disimpan untuk mengelakkan sebarang masalah. Setelah pembayaran dibuat, sila beritahu pihak AVON MUDAH untuk diperiksa.

8) Kami menjalankan urusniaga secara TELUS, IKHLAS & JUJUR. Kepercayaan pelanggan adalah menjadi keutamaan kami. Sebarang pertanyaan, sila emailkan ke avonmudah@yahoo.com 

TERIMA KASIH KERANA MELAYARI LAMAN WEB AVON MUDAH... Teruslah melayari laman web AVON MUDAH, kerana kami akan sentiasa memberikan keselesaan kepada anda.

No comments:

Post a Comment