Produk menentang Penuaan : Anew Reversalist : Campaign 9 2013



Anew Reversalist adalah produk yang menentang tanda-tanda penuaan di wajah anda.  Ia boleh didapati dalam 3 jenis produk iaitu :-
1) Renewal Serum 30 ml - RM 89.90
2) Renewal Day Cream SPF 25 UVA/UVB 15g - RM 39.90
3) Renewal Night Cream 15g - RM 39.90

Sebanyak 88% wanita bersetuju, kulit mereka kelihatan lebih muda secara dramatik selepas menggunakan produk ini secara berterusan.

Hanya dalam 2 minggu sahaja, anda akan merasakan perubahan yang ketara terhadap kedutan di wajah anda.  Malahan kulit juga akan kelihatan lebih anjal daripada sebelumnya.

Produk ini menggiatkan semula kulit untuk memperbaiki kedutan.  Teknologi ACTIVINOL yang terdapat di dalam produk ini mampu mengaktifkan semula pembaikan kulit serta mengurangkan penampilan kedutan yang terdapat di wajah pengguna.  Ternyata berkesan dan terbukti hebat.  Harga yang dipromosikan juga adalah MAMPU MILIK oleh semua peminat-peminat dan pengguna AVON.  Dapatkannya sekarang sementara Kempen masih lagi berlangsung.

Terus setia melayari laman web avonmudah.blogspot.com untuk MELIHAT, MEMILIH & MEMBELI produk Avon yang diimpikan anda selama ini.  Kami di AVON MUDAH menyediakan kemudahan kepada anda untuk menempah barangan AVON jika anda tidak berkesempatan untuk membelinya di BUTIK AVON atas sebab-sebab yang tertentu.  Kami sedia membantu anda. =)

No comments:

Post a Comment